Guneyinannesi1 öncelikle hayırlı olsun Rabbim sağsalim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏 benim beta değerlerimde çok çok iyiydi. 7 aylık evliyim ilk gebeliğimdi. Bu zamana kadar adetlerim hep günü günündedir. 3 Mart ilk adet günüm 9 Mart son adet günümde. 17-18 Mart yumurtlama günümde. Mide bulantısı vardı hafif. 31 Mart’ta idrar testi yaptım çok silik çıktı. 1 nisanda kan verdim 91.51, 5 nisanda 735.8 (kese görünmedi), 15 nisanda >10000 üzeri çıktı (kese göründü bebek yoktu). Bu aşamaya kadar devlete gittim. Her şey yolunda diye 22 nisanda özele gittim 7+1 iken doktor bebeği görmedi kürtaj dedi. Olmadım. 23 Nisanda Başka özelde doktora gittim 7+2 iken vajinal ultrasonla bakıp bebeği gördü 5+6 çıktı. 28 Nisana gün vermişti. Dün gittim adete göre 8+0, ultrasona göre 6+4 olmam gerekiyordu,ancak bebek gelişmemiş 5+6 da görünüyordu, kalp atışı yoktu. Bekleyelim dedim. Doktorum istersen bekleriz ama değişmeyecek sadece sen yıpranacaksın gel alalım sağlıklısın yine hamile kalırsın dedi. Öylece dün miniğimden ayrılmak zorunda kaldım 😥Rabbim nasip etmedi. Doktorum korunmana gerek yok hemen kalabilirsin dedi ancak çok korkul var. Psikolojik olanakta çöktüm. Rabbim inşallah hayırlı zamanda hayırlısını nasip etsin 🙏