Asil28 Kürtaj olduktan ne kadar süre sonra hamile kaldınız? Kürtaj olduğunuz bebeğinizi kaçıncı haftada gördünüz? Neden kürtaj oldunuz? Şimdiki gebeliğinizde keseyi ve bebeği ne zaman gördünüz, kalp atışını ne zaman duydunuz?
Beyzalpay Asil28 ocakta kürtaj oldum beta yukselmiyodu snrada kanamam basladi ztn simdi hamileyim keseyi gorduk cok sukur degerlerimde normalde 3 mayista kalp atisi icin gidicem
Narinko Asil28 8. haftada kalp atışlarını duyamadık. 1 hafta daha bekledik yine olmadı. 9. Haftada kürtaj oldum 3 şubattı. Kromozom bozukluğu varmış. 27 martta tekrar hamile kaldım. Şu an 4+5 im üstüne bir de corona pozitifim. Doktora gidemiyorum. İnşallah Allah nasip ederse atlatırsam keseyle kalp atışını birlikte görücem 🙏🏻 Doktorum rahmin kendini toplaması için en az 2 adet beklemen lazım ve kendini hazır hissetmen lazım dedi. Çok şükür 2.adetinden sonra hamile kaldım 🙏🏻
busegrr Asil28 Boş gebelikten kürtaj olmuştum sonrasında doktorum herhangi bi zaman sınırı getirmediği için 50 gün sonra ilk reglimi oldum o zamana kadar korunmuştuk ve toplamda 3 regl gördükten sonra hamile olduğumu öğrendim çok şükür. 6+2de kalp atışını duyduk, şuan 10+2 ☺️🥰
Oozgn Asil28 7 yıl oldu ilk bebeğimi kalp atışı olmadığından 9 haftalık kürtaj oldum doktor bir müddet korunmamizi söyledi 5. Ayda tekrar hamile kaldım en başından beri kan sulandirici kullandım progestan kullandım 6 yaşında oğlum. Kan sulandiriciyi 32. haftada kestik. Şimdi 23 haftalığım yine kan sulandirici kullanıyorum 1 kutuda progestan kullandım ilk başlarda. Kalp atışı genelde 6 7 haftalıkken duyuluyor
Asil28 Leylaakcay bende dün kürtaj oldum. Hafif kanamalarım var. Pazartesi tekrar gidecem kontrole. Doktorum bi daha hamile kalabilirsin korunmana gerek yok dedi. Ama kürtajdan sonra ilk adeti beklemeli miyim?
Oozgn Asil28 geçmiş olsun bence biraz bekleyin vücut toparlansin canım tabi doktorundan iyi bilemeyiz ama çoğu doktor birazcık beklemekten yana
Leylaakcay @Asil28 tekrar hamile kalırsan aynısını yaşama olasılığın var. Rahmin kendini toparlaması için 3 ay beklemeni öneririm
fatma-kpnk 8+1de kaybettim gelişmediği için kalp atışı yoktu 21 Aralıktı martta tekrar hamile kaldım 🌸
Zeyno93 Beyzalpay benim de betam düzenli yükselmiyordu sağlıksız gebelik dedi hep doktor. 8.haftada kalbi durdu. Betanızın yükselmemesiyle alakalı doktorunuz ne yorum yaptı?
Asil28 Narinko öncelikle geçmiş olsun inşallah en hafif şekilde atlatırsınız bende hamilelikten önce atlattım çok şükür Covid’i. İnşallah keseyi görüp kalp atışını duyarsınız sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim🙏
Asil28 Oozgn kan sulandırıcıyı (coraspirin mi? ) siz mi kullanıyorsunuz doktorunuz mu veriyor? Ve neye göre veriyor? Benim tahlillerimin hepsi normal çıkmıştı sadece folidace kullanıyordum. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏