Minnosannem12 benimde hem idrarımda hemde kültür testimde çıktı .Bir tane vitamin kullandım ona ekstra olarak bi tane antibiyotik bi tane de tek kullanımlık şase kullandım.Sekizinci haftamda olmuştum çok şükür geçti çok zor bi durum inşallah sizinki de geçer tez zamanda 🙏🏻Bol su içmelisiniz ilaçsız biraz zor geçiyor maalesef benim neredeyse iki hafta sürdü bi hafta geçer diye bekledik geçmeyince test verdim