Minnosannem12 Aşırı idrar yolu enfeksiyonu çıktı ne yapabilirim idrar kültürü aldılar sonuç 3 gün sonra cikicakmis??
Ervan Minnosannem12 bndede kum ve enfeksiyon çıktı hiç birşey vermedi doktor. Su iç bol bol dedi. 10+5 gebeyim
Minikkuss Minnosannem12 bende 2 gün sonra alacm sonucu . Enfeksiyon içinde tek kullanımlık toz antibitoyik verdi biraz once içtim inşallah geçer
_glc1991 Minnosannem12 bendede çıktı sağlık ocağında hastanede yaptırdım kültür sonuç için doktora gidemedim ama enabızda normal yazıyor anlamadım 🤷🏻♀️ Tuvaletlerden bulaş oluyormuş hamilelerin bağışıklık sistemi zayıfmış o yüzden ee geliyo heryerde giriyorum tuvalete malesef
Minnosannem12 Cylncyln_01 ilaç verdi 3 tane ama almadım ilaç kullanmayi sevmiyorum 😔 aslında günde 2 litre iciyorum
Eczmery123 Minnosannem12 ilacı kullanmanız lazım bebeğinizin sağlığı için. Enfeksiyon bebeğe zarar verir
Fabulas Bende kültür yaptırdım Bendede vardı inanılmaz acılı ve agrılı idrar yapıyordum. Sürekli idrarım varmış gibiydi. Bol su içince yarım saat icnde bile etki ediyor ama antibıyotıksız gecmez tabi. Piyeloseptyl kullandım
cgdm-trzi _glc1991 monurol saşe var canım idrar yolu enfeksiyonlarında gebelere verilen antibiyotiklerden
Seydayoldas Minnosannem12 suya az elma sirkesi koy canım günde iki kere ve bol su iç bide portakal falan çok tüket ben bu şekilde yendim