42500 Arkadaşlar aşırı alakasız bi soru sorucam sizlere Elime veya herhangibi bi yerime kaynamış veya sıcak su döküldüğünde hiç bşy olmuyor acıyı anlık hissediyorum normalde kaynar su yakmaz mı bide duşu aşırı sıcak suyla almayı seviyorum eşim şaşırıyor
Gokalptugcee 42500 ahaha walla bnde öyle son sıcak ayarında gryrm eşim bnden sonra grince yandm die bağırıyor 😂 son sıcaklkta brakyrm ayarı oda kızıyo
42500 Tugcee1234 ya çoğu ayyyy falan diyor canı acıyor ama ben tepki bile vermiyorum garip geliyor bana
42500 Aiteh valla bilmiyorum ki olabilir bide iğneden aşırı korkarım ama hemşireler bana gülüyor kaşın bile oynamıyor nasıl korkuyorsun sen diyorlar 😂😂😂
Gokalptugcee Mihrininannesi aaa neden ben 30 haftalğm çok sıcak hatta kaynar su denilecek seviyede duşumu alrm banyo resmen buhardan gözkmz aksine faydalı die blyrm
emiras59 Mihrininannesi annemde bunu söylüyor sürekli bana ama bende çok üşüyorum duşta sıcakla yıkanıyorum düşüğe sebep oluyor diyorlar doğru mu ki o 🙇🏻♀️
Minigimm0611 Mihrininannesi bunu bende duydum ama sebebini bilmiyorum bende dıcak suyla alıyorum malesef ılık suyla alamıyorum sebebi nedir ne gibi zararı var hamilelik durumunda.
yelizyeliz Gokalptugcee tansiyonu yükseltir, kasları gevşeterek rahim ağzının açılmasına sebebiyet verebilir. Herkeste olacak diye bir şey yok ama genelde çok sıcak su açılmaya sebep olur
Meryemkale Yarencerenn ben bu tezi çürütebilirim sanırım acı eşiğim düşük değil ama canım yanar yani sadece tepkileri donuktur keşke doğru olsaymış 😃
Yarencerenn 42500 bi şey yüzünden hissettmiyılatmış migren hastaları bi makalede okumuştum ama neyden kaynaklı olduğunu unuttum 🤦🏻♀️
Mutluaile1 42500 hassasiyet ve ağrı acı eşiğiniz daha üst bir seviyede olabilir. Bende mesela sıcağa hiç gelemem soğuğa yakın su ile yıkanırim sicak olunca nefes alamıyor gibi hissediyorum