mrv_b hayırlısı olsun. 17sünden beri sanırım 3 çöküş yaşandı bu kadar düşüş tabi sadece türkiye değil dünya genelinde. Kimse böylesini beklemiyordu. O (parayı alıp kaçan) borsalar ufak şirketler aslında bu sektöre girerken köklü şirketleri araştırmak gerek o zaman korkmaya gerek olmuyor