Gizemsongul ya vallahi anlamiyorum ya bu erkeklerin dusuncesi bizimkiyle cok baska gercekten. Ben ilk bebegimi kaybettim bu ikinci hamileligim ve ben cok tedirgin bi hamilelik gecirdim basindan beri her hafta gidiyodum yine ayni seyleri yasarim korkusuyla yeni yeni duzeldi pskolojim simdi rutine döndük ve 2 haftada 1 gidicem artik. Ve hastane bana 1 bucuk saat uzaklikta esim birgunden birgune bana asla boyle bisey soylemedi sizinki bide saglik ben pskolojimi rahatlatmak icin gidiyodum. Insallah esinizde birazcik sizi anlar diye umuyorum. Dogumuma 4 hafta var ve hastaneye gidisim hem yol olarak masraf hem ozel oldugu icin muayenem ucretli Allah esimden razi olsun bigun gonlumu kirmadi benim.