Gizemsongul gayette normal sıklıkların üstelik devlete gidiyorsun ve ayrı ücret bile vermiyor eşin. Kusura bakma ama bu tamamen eşinin hem umursamaz hem de eskide kalmış bir yapısı olduğundan. Bu devirde ne yediğimiz sağlıklı ne içtiğimiz ne de soluduğumuz hava. Elbette kontrole gidicez gerekirse ilaç vitamin takviyesi alacağız. Saksıda çicek yetiştirmiyoruz içimizde ayrı bir canlı yetiştiriyoruz ve onun sağlıklı olması içinde ne gerekiliyorsa yapılmalı. Eşin ne derse desin artık devir değişti de geç ve kendini çocuğunu düşünmelisin kontrollerini sakın atlatayım deme bence. Anladığım kadarıyla bişi olsa ne eşin ne de onun ailesi umursamaz ama sen üzülürsün. Bırak gittiğin için onlar dertlensin sen bebeğini ve kendini düşün derim :)