Kereminannesiiiiiii ataerkillikle pek alakalı değil aslında ben kendi açımdan şu şekilde değerlendiriyorum, kadınla alakalı bir bölüm olduğu için kadın doktor hastanın heveslerine pek saygı duymuyor. “Biz de geçtik o yollardan altı üstü hamilesin abartma” modunda oluyorlar, cinsiyet öğrenirken de renkli fotoğraf isterken de normal bir şey gibi davranıp sen heyecan yaptığında küçümseme oluyor. Erkekler ise hamileliği kendi hiç yaşamadığı için duygulara heyecana daha saygılı. Benim gittiğim kadın erkek doktorlar için konuşuyorum tabiki.