Erkek doktor daha iyi daha ilgili diyen kişileride anlamıyorum tamam sizin doktorunuz iyidir ama neye göre böyle genelliyorsunuz böyle bir istatistik mi var ama işte ataerkil toplumun ataerkil insanları bu konuda bile erkeği destekler. Bana göre kadın erkek farketmez tercih meselesi,iyi kötü konusunda ise cinsiyete bağlamak akıl tutulması başka birşey değil.