Sevgili anneler, 40. Haftadan sonrasını beklemek ne derece sağlıklı sizce? Bebek iri oluyor ve normal doğum daha da zorlaşıyormuş. Şu an 38+5teyim. 7 mayıs son günüm doktorum o zamana kadar beklememiz olmazsa 7 mayısta sezeryan olabileceğimi söyledi çünkü ne Bi açıklık ne sancı ne ne de bebeğim kanala inmemiş. Fikirlerinizi merak ediyorum 🙏🏻