Elita nazkeve hiç öyle bir şey demediler. Şaşırdım 🤷♀️ 20. Hafta gel aşı yapalım dedi. O kadar. Bebek hareketleri kişiden kişiye değişiyor ben mesela çok erken hissettim kimisi 24. Hafta hisseder. 🤷♀️
nazkeve Elita yan etkisini görmek içinmiş bebeği etkiliyor mu falan diye bakalım yarın gidince sorarım belki erteler🤷🏻♀️
hamisko 21 haftalığım. Pazartesi günü oldum aşıyı. İlk gün çok hafif ağrı vardı. 2. Gün biraz ağırdı ama dayanılmayacak gibi değil. Üstüne yatmak ve dokunmak biraz sıkıntılıydı. Kişiden kişiye göre değişiyor kendinizi korkutmayın🌸
Zehra516 Kevakar canım ben oldum ağrı olmadı ama hareket ettirirken zorlanıyordum 3 gün sürdü sonra geçti
Kevakar Arda04 ben dün gece parol şurup içtim 1 kaşık yoksa ağrıdan duramıyordum birde elbeziye buz sardım koydum o hafifletti biraz
Lilo İll dozumu bir ay once oldum. İkinci dozu yarin olacagim. İlk dozda felaket agridi. Hicbir sey yapmadım iki gun sonra kendiliginden gecti. Uzerine bile yatamadım.
prensesimbenim_ Kevakar bende bu sabah oldum 21 haftalıgım ama kolum hafıften agrı yapıyor ebe bana hıc bılgı bile vermedi dırek vurdu gonderdı hemen cok ilgisiz davrandı nedense acaba kolum şiddetli ağrırsa ne yapmam gerek?