Nly_csr Symdmr1 Ben gittiğimde 18.haftada rutin kan testlerini yaptılar aşı için 20.haftadan önce olma dediler Aile hekimliğinden, haftaya olcak bakalım 20.haftamız kimisinde çok ağrı oluyormuş ama kimiside hiç ağrı olmadi dedi cevrede sorduklarim
Symdmr1 Nly_csr bilgi verdiğin için teşekkür ederim 😊inşallah bizimde ağrımız olmaz yoksa gerçekten çok zor
csmgh Kevakar İlk dozumu olduğumda çok ağrılıydı,kolumu havaya bile kaldıramıyordum. 1 hafta sürdü.😕 İkinci dozumda ise ağrısı çok daha az oldu. ☺️
Hale_ee kelebeklerdeniz23 ilm gun fazla anlasilmkyor zaten. Siz bide sabah gorun 😀 benim 2. Gun aksamina dogru iyice siddetlenmisti. Suan 3. Gunum hafiedi hala var ama
kelebeklerdeniz23 Hale_ee Anaam yandık o zaman 🙊🤦♀️ Hiç sevmiyorum iğneyi ya çocukluktan beri korkum 😩
Kevakar Symdmr1 20. Hafta ile 30. Hafta arası yapılıo dedi sağlık ocagndaki kadın..ben ilk yapılırken ilk bkaç saat hiç ağrım olmadı ama şimdi de ağrıdan duramıorm ..bugün arkadaşmda oldu o da hamile ama hiç ağrım yok dedi..kişiye göre değişio galiba
Symdmr1 Kevakar teşekkür ederim ☺️inşallah ağrınız bir an önce geçer Ve umarım benimkide ağrımaz korkuyorum çünkü
Esen3535 Kevakar sağol canm ertesi gün ağrımaya başlamıştı 1hafta üstüne yatamadım ama 2.doZ da sıkıntım olmadı stres yapma ama geciyor
Kevakar nazkeve ilk gebelikte geç 2. De daha erken haftalarda hissediliomş..aşi yapıldıktan snra sordu hemşire bebek hareketini bana
Buket08 Kevakar bende dün oldum 2.dozu ilkinde de çok ağrımıştı ikinci dozu vuruldum oda çok ağrı yaptı gece uyurken biraz zorluyor insanı maalesef ama bi kaç gün sürüp geçiyor bianda