paradiseeeeee Ozatesaysenur bende gidiyorum Selda hanımoglu doktorum çok memnunum ama aşırı yoğun olduğu için randevu aralıkları çok geç bende burda doğum yapıcam hayırlısıyla inşallah 20 Mayıs görünüyor bakalım
Eeliff_ Ozatesaysenur ben gidiyorum selda hanıma hatta cuma günü randevum var şu anlık hastaneden de doktorumdan da memnunum
Hatice11 Ozatesaysenur Ben Burcu Betül hanıma gidiyorum 34+5 haftalığız en başından beri kendisine gidiyorum çok memnunum muayene ücreti 135 tl.Yarın kontrolüm var bakalım nst ye girecegim 😊
Yelizcbk Ben gidiyorum doktorum burcu betül kazdal bu ikinci doğumum olacak 5 mayısta sezaryan olacağım insallah
Ozatesaysenur paradiseeeeee benimde doktor tercihim selda hanım oldu benimde yarın sabah randevum var kendisiyle
paradiseeeeee Mirac2507 ben ilk ona gittim oda bilgili çok şirin bi doktor onu değiştirdim tek sebep numarasını vermiyor istediğimiz zaman ulaşamıyoruz oradaki en iyi doktorlardan biri zaten Zeynep hnm
Mom050 Mirac2507 ben o doktoru beylikdüzü devlette çalıştığı dönemden tanıyorum çok sıcak tatlış bi doktor😊