Aysobaciniz Ahmetefeee bende elimi karnıma koyunca pıt pıt pıt pıt hissediyorum gün içinde ayakta çok hissetmiyorum sırt ağrım var benimde ya 😒
ozge_sblr Ben 18+3 üm ama baya hareketli benim ki 16 haftalıktan beri hissediyorum ve bir kaç gündür ayaktaykende tekmeliyor hissediyorum. Bizim muayenelerde 10 gün önden gidiyordu bebiş o yüzden sanırım fazla hissetmem 🤭
fatmacos ozge_sblr zayıflık ve ikinci hamilelik farkında var bu konuda bende 18+3 üm ikinci hamileliğim ve zayıf ım 1 haftayı geçti benimde net hissiyat pıt pıt lık da 14 de olmuştu ilk 😅😅😅
Fatos_teke46 Ahmetefeee bizde 19+2 haftalığız 2 saatir tık yok hareketten uyuyormu diye düşünüyorum ama bnmi garip hissediyorum bilmiyorum karnıma tık tık yapiyorum gene hareket etmiyor pıtırcıgım 🤷🏻♀️ mide yanmamdan başka sorunum yok şükür 🥰🌸
ozge_sblr fatmacos benim ilk hamileliğim 🤭 bir de bilmiyorum ama bence pek zayıf değildim hamile kaldığımda 68 kiloydum 😅 bilmiyorum ama baya hareketli benim küçük maşAllah 🥰
fatmacos ozge_sblr istisnai durumlar var demek ki 😅 bizim ufaklık ablasın dan daha uslu olcak galiba anne karnında nasılsa doğunca da öyle oluyorlar çünkü
2prensesannesi1 Ahmetefeee iyi gecelr bizde kızımla 19+3 haftalık olduk hareketlerini 16 haftalıkken hissettim çok şükür ağrım yok. Bulantım var ilaç içiyorum