Ahmetefeee 19+1 sanki minik minik hisediyor gibiyim tamda emin değilim banamı öyle geliyor yoksa herkese mi öyle karnımı tasiyamiyorum resmen uzun yürüyünce sanki içine karpuz koymuşlar okdr ağır ya bu aylarda normalmi bu kendimi 9 aylık gibi hissediyorum bazen kipirdiycak halim olmuyor bu arada kilo almadım daha ama göbeğim çıktı