DenizD diki bende anlamadım bide benim adetim hiç geçmedi direk ertesi gün gittim ilk testte 547 çıktı 1 hafta sonrasında 8600 normalde 4 binlerce olması gerekirken benim 2 katı çıktı bende ondan şüpheleniyorum teyzem ikizdi olabilme ihtimali yüksek yani ama keşkeler iki tane mi gözükür acaba yoksa tek mi onu bilemedim bi hafta sonra kontrolüm var kesin sorucam zaten çok merak ediyorum niye bu kadar yuksek🙈