DenizD Semabahri siz bende 2 hafta ondesınız ben adetım 2 gun gecınce yaptırdım 725 cıktı doktor aılede ıkız varmı dedı cokmu yuksek anlamadım
Semabahri Kevser38 inşallah duyarsiin ben günleri geçiremiyorum haftaya bizde duyucam inşallah heyecanla bekliyorum haftayi 😍😅