rukiyece umarım dua et 🤲 allah yardımcın olsun bende duymadım kötü konuşmak istemem moral de bozmak istemem ben çok ağlamıştım bebeğim beni bırakma diye hani bidaha olmayacak gibi sanki son bebeğinmiş gibi bi hissiyat çok zor allah kaybedenlere sabır versin baska bi hastane de de yaptır sağlık ocagında yaptır tek bi hastaneye takılı kalma derim vardır bi sorun inşallah olmaz kötü düşünme zor bi durum anlıyorum