MKrasnic Prensmmmm değil canım, biz ikiz değiliz ve 21.haftada 500 gramdık. Detaylı ultrason %97 persentil dedi yani maksimum gelişim. O yüzden normal hatta gayet güzel 👍🏻👼🏻💙 Sağlıkla kucağına al inşallah
Prensmmmm MKrasnic çok sağolun ya bende 21. Haftada yani ayın 11nde detaylıya gireceğim inşallah herşey yolundadır
Zehraaa98 Prensmmmm yok ya ne azı ben 17.haftada 190 demıştı doktorum oğluma bence normal 30 dan sonra alıyorlarmış zaten
Duygubuket Prensmmmm benimde 19 haftalık biri 16 cm kilosu328 gr. Diğeri 243 gr boyuda 15 cm doktorum gayet iyiler dediler haftalarına göre