zumre28 evet ama 3.01 de çok o zaman dozu arttirabilirlermis.
Benim öncesinde yoktu.
Hamilelikte ilk ay 10.5 çıktı.
O sebeple 100 mg içiyorum.
İlaç içme şeklide önemli.
Ben aç karna içiyorum.kahvaltimi bir saat sonra yapıyorum.
Ve sonrasında herhangi bir vitamin ilaç.alacaksam onu dört beş saat sonrasında alıyorum.
Endokrin doktorum bu konuda özellikle uyardı beni
İlacın emilimi bozulmasın dedi