Ilknur23 zumre28 korkma canım 2. Trimestirda 3 buçuğa kadar tolerans gösterdikleri oluyor bisey olmaz🙂
Afrartis Eylul_53 benim 0.00 çıkmıştı. İlaç kullandım iki ay kadar. 1.81 civarı bir şey olmuş. Endokrinolojiye gidin mutlaka ilaçla halloluyor :)
zumre28 aslannaz21 ilacımın bugün dozunu artırdı, yani haftanın 6 günü 75 mg 1 gün 50 mg idi. Şimdi hafta içi 75 mg haftasonu 100 mg yaptı. Oruç da etki yapmış olabilir diye düşündüm bende çünkü sahurda aldım hep hapı ☹️
zumre28 Mombaby64 hangi hastane ve doktor acaba bi mahsuru yoksa öğrenebilir miyim ? İstanbulda ise tabi. Benim de Serbest T4′üm normal çok şükür ama T3′üme bakılmadı
Mombaby64 zumre28 maraştayız biz. Ben doktorum belirttim hocam yüksek dedi bazı arkadaslar dedim hayır hiç takılma onlara senin t3 ve t4 normal oldugu icin hiç gerek yok sadece tsh a bakıp ilaç vermekte doğru değildir dedi.
gokturkefe zumre28 veriyorum 3 hafta bir ilaçı yükseltti doktor dahiliyeye görünüyorum ama 2,50 ye düşmedi hala
Blgngze zumre28 canım benım 3 tü sınırda dediler ilac kullanıyorum sürekli Dahiliye doktoru ve kendi doktorum takip ediyo ve bana cok tehlikeli zeka geriliği çocukta gelişim geriliği olur dediler aman aksatma ilacla düşüyo ztn
Kayabebekk Benim tsh degerim 0,65 yaziyor doktor hemen dahiliyeye gitmem gerektigini soyledi cuma gunune randevum var yuksekmi dusukmu ne anlama geliyor gebelige etkkleri neler lutfen cevaplarmisiniz icim icimi yiyor
Mombaby64 zumre28 bakın etki eder ama tek basına değil t3 ve t4 değerleri ile birlikle kıyaslanmalı dedi doktorum. Henüz gelişim döneminde olan bir bebeğe ilac vermekte doktorların kolaya kaçması da olabilir. Normal günlük hayatımızda bile herhangi bir ilacın yan etkiler yararından cok baska organlarımıza da zararı vardır. Ben doktoruma güvenmek zorundayım ve ilaç vermedi gerekte görmedi.
Mombaby64 zumre28 ayrıca tshı cok yüksek olan insanlar var ve ilaç kullanıyorlar bu tsh ı düşürmek hemen olmuyor düşmesi icin geçen zamanda cocukların hepsi zarar görse beyni gelişmese cok büyük bir kaos olmaz mı ? Mantıken düşünürseniz. Yani herkeste hemen düşmez ilaç bile kullansa. Ve düşse bile ilaç kullandığın halde bir anlık sinir stresle insam vücudu ne kadar değişken tekrar anında fırlayabilir ve bunu her gün takip edip ona göre ilaç yazmalı doktor eğer mantık böyle olursa. Bu da imkansız zaten. Doktorun yöntemine güvenin. Hepsi ayrı yol çizer seçimlerimizi de ona göre yapmalıyız
07-02-2019 zumre28 ben istanbulda endokrin bolumu ne gittim benim doktorum da aynısını yaptı tsh t3 t4 bi tahlil daha yaptı hepsine bakılır karar werılır ddı tsh ztn hamılelıkte dolayı degerler degısır ddı ama her ay kontrol edip bakıcaz ddı ilaca baslamadı bunu dedıgındde tsh.0.12 idi yeni kan werdım saglık ocagına dedıgın gbı 0.78 cıkmayan baslamıs ılac kullanmıyorum da bakalım bıdaha ki ay doktoruma kontrole gıttıgımde kac cıkcak
Hatice0992 zumre28 endokrin doktoruna gitmelisin ben hipo troid hastasıyım hamileligimin başından beri kadın doğum doktorum gönderdi ilaçla düştü 150lik hap kullanıyorum 1.00 dı neredeyse sıfırlanacak çok şükür gelişimi önde 6 günümüz kaldı doguma gelişim geriliği ve engelli olma ihtimali oluyormuş kanda deger yüksek olursa
zumre28 Hatice0992 dahiliye bölümü ilgileniyor diye biliyorum ben. Şuan için bebeğimin haftası ile gelişimi çok iyi dedi ama beyin gelişimi ultrason da anlaşılmaz ki değil mi 🥺
Pirincveannesi Benimde hamileliğin başında yüksek çıkmıltı annemde troid haatası ama onun yavaş çalışoyodu ben ozaman baktırmıştım benss çıkmamıştı çuanki gebeliğe bağlı bi yükseklik doktor ilaç verdi ama inanılmaz unutkanlık yapıyodu bende bıraktım düşük miligram olmasına rağmen bazen kullanayım devam edeyim diyorum ama unutkanlık başa bela valla
Mervis58 Sedasmsk merhaba benimde troit hormonların 3 civarı ama benim serbest T 4 um düşük 0.73 normalde 93 falan olması gerekiyomuş bende korkuyorum nasıl düzen e girecek falan diye sabah aç karnına endokrin bölümüne gidip kan vereceğim tekrardan inşallah bir sıkıntı cikmaz
Sedasmsk Mervis58 benim 3.0di 3.3 olsaydı ilac verecektim dedi ama mutlaka doktoruna goster dikkat et dedi bakalim doktorum ne dicek inşallah sag salim aliriz kucağımıza bi sıkıntı olmadan 🤲🏻
Minigimm0611 zumre28 Değerleri aklımda tutamıyorum oyüzden bilemicem ama bende teoid ilacı kullanıyorum kan testlerinde doktorum beni direk dahiliyeye yönlendirmişti cocuğun zeka gelişimini etkiliyor demişti ilaç kullanıyorum levotiron değerler normale döndü ama hamilelik sonuna kadar kullanıcakmısım bendede var bu durum
Milenka zumre28 her ay düzenli kan verip ölçme işlemi yaptirmadiniz mi? İlk üç ay ve sonrasında da troid değeri onemli
zumre28 Milenka hamilelikten önce kullanıyodum zaten hap, hamileliğimi 5. Hafta da öğrendim 6. Haftamda gittim Dahiliye Bölümüne 4,59 çıktı. Sonra ki ay 3.01 cıktı. Bu ay ki kontrolümde yükselmiş 4,5 aylığım