Seher725 aynen benim özeldeki doktorumda kan tahlillerimi dahi devlette yaptırabileceğimi söyledi bi gebelik ayrıntılı kanı 250 tlmiş gerek görmedi devletde yaptırıcam inşallah. Ama bazı doktorlarda devlete gitmişsin diye trip atıyor ve ilgilenmiyor bana denk gelmişti kızımda 😅