Gzmk ben devlette yaptırdım ama tekrar yaptırması gerek diye rapor verdi bana bebek çok küçükmüş inceleyememiş, bana söylemediler bile yarım saat sonra verdikleri raporda okudum. Sonra arkadaşım şu an gittiğim doktorumu önerdi. Normal muayene ücretinde herşeyine ayrıntısıyla bakıyor ultrason cihazı iyi falan dedi. istersen fazladan kan ücreti veriyorsun dedi. Bende oraya gittim. Doktorum herşeye baktı burun kemiğine ense kalınlığına inceledi, kan vermene gerek yok verdiğin kanın sonucunu getir dedi. Çok şükür bişey çıkmadı. İstersen böyle özel muayenehanelerede sorabilirsiniz