Elcnbykckr o nasıl birşey ya şoktayım benim sağlık ocagımdaki doktorum gayet iyi hatta hemşirem efsane şahsi numarasından bile arıyor yarın kontrollerin var bunları bunları yapıcaz sürekli bilgilwndiriyor beni hatta başka hastanede yaptırdıgım tahlillere bile bakıyor hatta doktora bile gosteriyor onun düşüncelerini bile alıyor çokta severim kendisini ama bana karşı değil bütün hastalara bende öZel takipliyim bana özellikle dedi burda bütün testler yapılıyor boşa para verme dedi sizin doktorunuz bence bu mesleği hak etmiyor şikayette bunun bide hamilesiniz normal hastalardan daha fazla ilgi gösteriyorlar