Merhaba kızlar 6+1iz. Sağlık ocağına gittim verilmesi gerekilen kan ve idrar testlerini vermek icin fakat doktorun bi dövmediği kaldı.
hangi doktora gidiyosan o yapsın burası yol geçen kapısı değil falan dedi. Enabıza girdi biyokimya ve hemogram vermişsiniz zaten siz daha ne tahlili istiyorsunuz dedi.