TunarinAnnesi [silindi] cok Tesekkur ederim AMA testlere guvenmiyorum yarin kan veririm orda cikarsa InsAllah sevinir burda hep beraber 🤲
[silindi] TunarinAnnesi ya inşallah gönlüne göre versin rabbim inşallah gönlünden geçen neyse rabbim nasip etsin canım bizlere de haber ver mutlaka 🤲🤲
melegim_ve_ben TunarinAnnesi İkinci çizgi çıkan test idrara sıkışık mıydınız?Sabah idrarı miydi ya da ? Bunların bile etkisi olabilir. Kan vermek tabiki en garantisi ama cizgi de bariz çıkmış görünüyor.İnsallah kanda beta değeri pozitif çıkar 🤲🤲🤲
TunarinAnnesi melegim_ve_ben Allah razi olsun canm evet ilk teste idrara sikisiktim Sabah bi daha yapicam
TunarinAnnesi [silindi] Allah razi olsun Kader Arkadasim InsAllah sizde bu Mubarek ayda sevinirsiniz 🤲
TunarinAnnesi Nesityyy 2 gun bekleyenim canm yumurtlamadan tam 17 gun gecmis oluyor 30 Nisan kan vericem
TunarinAnnesi Annesininkuzusu01 Allah razi olsun guzel Admincimiz ❤️🙏Amin InsAllah bu Sefer saglikli gebeliktir InsAllah 🤲
TunarinAnnesi Zemheriiiiiiii InsAllah gercektir canm bulantim var birazda bel agrim 30 kan vericem InsAllah yine husran olmaz
Husnayanar TunarinAnnesi hayırlı olsun Rabbim sağ salim vakti zamanında kucağına almayı nasip etsin inşallah ❤
TunarinAnnesi Husnayanar cok tesekkur ederim canm sence test yalan ola bilirmi cok sevinemedim bile Kanda cikmazsa inanamiycam qaliba
1mucize_bekleyis TunarinAnnesi himm anladim cnim bnmde sol tupum tikali sagdan yumurtladim dua edermisin banada insallah benimde olur ugurlu gelirsin bize🥰🥰
TunarinAnnesi 1mucize_bekleyis Ayyy benimki gebelik mi bilmem AMA InsAllah Sen bu ramazanda gebe kalirsin sende Tum bekleyen kizlar da Mevlam yuzunuze gul sun InsAllah 🤲☺️