Susam1 onu bilmiyorum ama özelde olur diye düşünüyorum bnm ağrı eşiğim çok düşük olduğu için doğumhanede ebe dedi rahat doğumun olcak hiç bişey hissetmicen diye neden sezaryen istemiyorum dedim oda hayır epiduralli olcak doğumun deyince çok rahatladım zaten soruyla uyuttular beni damar yolundan uyandığımda doğum bitmiş odya alınıyordum çok rahat oldu suni sancıyla normal doğum yapamicaktım zaten onu anlamıştım