Hiç korkmayın benimde aynı problemim vardı suyum azdı kılo değil zaten mesele suyun azlıgı ve plesantq ya bakıp bebegın artık beslenemeyecegını düşündükleri için doktorlar riske atmak istemiyor doktorunuz doğru teşhis koymuş ben bu sorunu yaşadıgımda 3 doktora bırden gittim hepsi dogum başlatma kararı aldı. Beklenırse çocuk tehlıke ye gırıyor 20 haftadan beri 2 hafta gerilik vardı bendede ve karnım hep küçüktü suyum hep azdı doktor 35 te baya azalmış dedi suyum için 37 olduğumda artık doğumu başlatmak zorundayız dedi ve ya sunu sancı ya sezeryan dedı üstelik hiç açılmam yoktu suniyi seçtim bende 9 saat sürdü. Ama 9 saatin 9 u da acı çekmedim son 1 saatim çok kötüydü son 3 saate kadar hiç bişey yoktu hatta tabi bu kişiye göre değişiyor vucut yapınıza da bağlı muhtemelen ama bence denemeye değer o kadar güzel bir duygu ki normal doğurmak o an evet zor ama sonrasında o sancılar bile kıymetlı birer anı kalıyor ❤️