Zeynep1993 bunyeye gore degısıyor bnde agrı olmadı lekelenmem oldu 2 gune oda kalmamıstı rahat gectı 12 yumurta toplanmstı,hafıf bı anestezı var hemen uyanıp ayaga kalkabılıyosun, normal hayatına devam edıyosun yumurta toplama normal bı ıslem. Transferden snrada ben dınlenerek ve guzl beslenerek gecırmıstım ole cok hareketlı degıldım ıkı kez transfer oldum ıkısındede tuttu rabbım cabanızı bosa cıkarmasın hayırlı haberler alın ınsallah🌸