M-r-v Selam kızlar. Ne durumdasiniz. Belirti yaşıyor musunuz. Merakla bekliyorum ben 4 mayısı. Belirttim var gibi yok gibi bilemiyorum kendimi umutlamdirmakda istemiyorum
Bebek9898 M-r-v 6 bisan benimki adet sancısı gbi ağrılar var Adet olcam galiba ben🥺 siz güzel haberler verin kızceler😍😍🙏💜💜💜
Berfin44 M-r-v benimde son adet tarihim 1 nisan canim adete 3 gun kaldi bugun test yaptim negatif birde adetim gecerse yapicam insallah vardir dua et 😊♥️🧡
Meryemce92 M-r-v son adet tarihim 6 nisan adetime 5 gün kaldı dün erken gebelik testi yaptım aşırı silik çıktı bugün normal test yaptım yine silik çıktı. Bekliyorum adetin geçmesini. Tüm belirtileri yaşıyorum. Rabbim hayırlısını versin 🙏
Nergisseher Bebek9898 benimde 6 nisan gebelik testinde dün silik pozitif gördüm ve kan verdim 7 çıktı yarın tekrardan baktırcam umarım iki katı olmuştur 🐣
[silindi] Benim de 2 nisandi bekliyorum 2 tane belirtim var kan vermeye gideceğim yarın biliyorum erken ama çok merak ediyorum 🙏isteyen herkese nasip etsin Rabbim 🙏 kasık ağrısı ve beyaz akıntı belirtim var
M-r-v [silindi] bende çok merak ediyorum takip edip duruyorum bi yerim ağrıyor mu ağrıyorsa adet belirtisi mi hamilelik mi. Evde test var kendimi zor tutuyorum yapıp yapmamak için az daha bekleyim negatif çıkarsa üzüleyim diyom
SimgeAydn [silindi] benim de 2 Nisan benimde kasık ağrım çok az da beyaz akıntım geldi birkaç kez. Bide sabahları 2 gündür çok az mide bulantım oldu test yaptım negatif çıktı
Bebek9898 M-r-v ay nerdeee biliyom tanıoırum ben bu ağrıyo adet o adet😂 bende göğüs ağrısıda yok Ay hic bişiyim yok😂
[silindi] M-r-v aynen biraz daha bekle insan negatif görünce daha çok üzülüyor çünkü 😔 inşallah bu ay negatif görmeyiz o ayrı da . Senin ne zaman adet tarihin
M-r-v Bebek9898 ya hayırlısı o zaman 😄 bende hasta olacam herhalde benimde kaşık ağrım var göğüslerim de bisey yok 😒
[silindi] SimgeAydn yumurtlama dönemini geçtin mi ? Yumurtlama döneminde beyaz akıntı normal çünkü . Bende dün test yaptım negatifti . Yarın kan vermeye gidicem . Geç döllenme olabilir bence adetin 1 hafta yada 10 gün geçince bı daha yap
[silindi] SimgeAydn yani umutlandirmak istemem . Bende hiç hamile kalmadım ama genelde bursa ogrendihim kadarı ile yumurtlama günü haricinde beyaz akıntı hakilelik belirtisi olmuş hep . Kan testi ver adetin 1 2 gün gecerse