Aylaa55 yok neden olsun korkmayın bende tekrar gebe kalınca progestan kullandım az bi kanama olmuştu.
Beslenmeniz e dikkat edin 1 ci aydan sonra hilanti vs basliyor olabiliyor ben 8 kilo verdim hala da 4 cu ay bitmek uzere bulanti istahsizlik devam ediyor.korkmayin dia edin beslenme şekliniz e dikkat edin çok ayakta kalmayın uyku gelince yatin uyuyun. Allah sağlıkla kavuşmayı nasip etsin.
Ben bol bol bal polen propolis tüketmiştim eşimle birlikte sağlıklı gebelik olması için hala daha az az tüketiyorum folik asit olarak elenatal kullandım hem multivitamin hem de folik asitti almadiysaniz 70 tl gibi fiyat i var çok tavsiye ederim.memnun kaldım 3 ay kullandım 3 ay da gebelik öncesi kullandım.