Menalduygukaba ben çalışmıyordum ama ilk duyduğumda ağlamıştım tabi. Ama mutluluktan ağladım. İlk zamanlar rahatsızlandım hatta acayip depresyone girdim ben doğuramicam galiba diye. Ne zaman hastalıklarım geçti tadını almaya başladım. Aynaya bakıyorum sürekli hamileliğin kendime nasıl yakıştığını düşünüyorum. Şimdi 24 haftamdayım içimde minnoş minnoş kopırdıyor o kadar hoşuma gidiyor ki. bu geçici bir durum. Ayrıca işten çıkarılma meselesine de takma demekki çalıştığın işyeri uzun vadeli değil sürekli sirkülasyonla iş çeviriyormuş öyle işyerleri de çok yaşamıyor zaten. Ayrıca tazminat talep edebilirsin