Beyzan anladım canım çok teşekkür ederim uzun uzun anlatmışsın 🙏 benim de adet günüm bu pazar ama yarın kan vermeye gidicem bazı belirtilerim var şüphelerim var daha doğrusu o yüzden merak ettim yarın çıkmama ihtimali çok yüksek o zaman çünkü daha adetim bile gecmedi bende birde PCO var genel de geç döllenme oluyormuş . Boşuna umutsuzluga kapılmak da istemiyorum çok arada kaldim