Krizantem_ Beyzan Âmin inşallah hepimiz saglikla kavusalim. 🤲 çok teşekkür ederim yorum için aslında benim cekincem çatıya çıkmak muayene ettiği yerde baksa belki kasmayacağım kendimi ama çatı pozisyonu beni geriyor. 🙈
Buketkucuk Krizantem_ ben 12 kez çatı muayenesi yapılmasına maruz kaldım. Emin ol 10 saniye falan süren bir işlem ve ben zedelenmeme rağmen aşırı derecede canım yanmadı ilk olduğumda da yanmamıştı
Gull_94 Krizantem_ hıc dusunmeden gırın muayene ıcın dusunursenız kasarsınız kendınızı,ıkı oarmagı ıle acıklıga bakıcak en fazla 5 sanıye surecek 😇can yakan bı ıslem degıl
glbyzksr Krizantem_ benim iğne batmış gibi bir acı olmuştu doktor kasma kendini dedi ben de bırakmaya çalışsam da bir kere kastım. Doktor hicbr şekilde bakmadı sadece iki parmağı ile kontrol etti