Kızlar merhaba 3 hafta sonra çatı muayenesi olacağım.
Ilk muayenemde kesem gorunmediginde doktor alet ile alttan bakmıştı kendimi kasmama ragmen canım yanmamıştı acaba o alet ve eliyle bakmasi arasında fark var mıdır? Parmaklarını açıyormuş belki o acıtır ama merak ediyorum ultrason aletiyle benzer bir his mi öyleyse korkmayacagim😄
Bir de eğer kendimi kasarsam çatın dar diyebilir mi doktor, çünkü iliski de kendimi kastığım da birleşme zor oluyordu
Sonuncu sorum da doktor muayene ederken bakıyor mu biraz utanıyorum da 🙈😄