Biz bugun 21 haftalik olduk. 4 kilo aldim. Basta kilo almayayim diye baya dikkat ettim ama yine de 2 kg 16dan once geldi.kusmadim hic midem bile bulanmadi.istahim hep acikti.Bunye meselesi bence.vucut musaitse aliyor.cok kasmamak lazim diye dusunuyorum. Cocuk dogduktan sonra dert ederiz. Simdilik hamileligin keyfini cikaralim🤰🏻
Yuruyus yapiyorum hergun bi saat bu arada.az da olsa yardimci olur diye 😂 cok yiyorum cunku. Vicdan rahatlatmaca.hamilelikle alakasi yok ama. Onceden de cok yiyebilmek icin spor yapardim. Boga burcuyum da 😅😅😂