Huzurmelegim_28 AnneEsra_55 https://imgyukle.com/i/OcKhW1 Nasıl çıkmış sonucu yüksek değil dediler ama
Fasulyemom AnneEsra_55 ilk yüklememi 17. Haftada yaptırmıştım. 2 yüklememi bugün yaptırdım. 50gram yükleme öncesi açlık 81.4 yükleme sonrası 108.4 çıktı. Yarın doktora sonuç göstermeye gideceğim. Sizce gebelik şekeri var mı?
Fasulyemom Zeynep_ayaz sizinle değerlerimiz çok yakın. Doktora gösterme imkanınız oldu mu? Gebelik şekeri var mı?
Zeynep_ayaz Fasulyemom hayir cnm gosteremedim henuz ama babam seker hastasi ona gosterdim sekerin gayet guzel dedi 😊