rabisrabis ben dün oldum, hiç anlamadım bile olup olmadığımı. Ebe banada söyledi ateş ağrı olabilir kolun şişebilir parol iç kolun şişersede soğuk kolonya uygula dedi. Ama çok şükür ne ağrı ne sızı nede ateş hiçbişey olmadı. Herkeste aynı etkiyi gösterecek diye birşey yok