Aykimgebe Kızlar selamlar regl tarihime 6 gün var daha predictorle test yaptım hemen ikinci çizgi çıktı ilk çocuğumu da böyle hemen çıkan silik çizgiyle öğrenmiştim sizde bakım lütfen bugün kan vermeye gideceğim 🥰
Mom089 Aykimgebe yaa 🥰🥰🌸 çok sevindim🙏🏻 hemen kan testi yaptır ki iyice emin ol🎈 sağlıkla kucağına al inşallah, darısı da başımıza
Aykimgebe Kızlar hepinizi etiketleyemedim sanırım kan verdim sonuç 23 çıktı 💕 cuma günü tekrar vercem güzel artar inşallah 🙏 0Cerenk Nimet16 Deniz1634 Eylul_53 @1anne-2bebek @Hamsicikk @Mdnyldz @Mom850 @Rusen96
Seda_inan Bende yaptığımda bundan daha silikti kan verdiğimde hamile olduğumu öğrendim inşallah vardır
Mom850 Aykimgebe inşallah vardır bende bu testten yaptım aynı bu sekildeydi 3 gün sonra kan verdim negatifti o yüzden gebesin yazmayın kan sonucu gibisiniz mübarek. İnşallah vardır kuzum sağlıklı bir gebelik olsun gerisi hiç önemli değil 🙏🙏
Aykimgebe Sakinem212 inşallah teşekkür ederim 🙏 ama 2,5 yaşında bir kızım var onu bırakıp kan vermeye gitmem mümkün değil maalesef mecburen söylemek zorundayım 😅
ege_ayaz_mom Aykimgebe Hayırlı olsun canım benim Rabbim kucaginda koymayı nasip etsin inşallah gebelik var🥰🥰
Rusen96 Aykimgebe bende tam dediginiz gibi adetime daha 6-7 gun vardi yaptim bundan daha silik cikmisti cok kucuk oldugundan kaynakli ama gebelik var. Adetiniz gecikince tekrarlayin ben dayanamayip tekrar yapmistim