dereninannesi38 metehaninannesiii ben Tuncay özgün e gittim 550 TL idi Kartal iş merkezinde yeri. Memnun kaldım yaklaşık 45 dk sürdü tavsiye ederim
Medinekk metehaninannesiii canım mrb detaıylı ultrasona girince bana da yazar mısın bende tuncay beye randevu aldımda daha 1 ayım var senden detay bekliyorum bu doktoru baya övüyorlar sanırım diğerleri nasıl bilmemde
minikprensimmm123 Nehmir Canım ne kadar sürdü tahminince bende erdem hocanın hastasıyım detaylıyı kaçıncı haftada yaptı
Cgdmgl Ben de merak ediyorum.Özellikle bayan tercihim.Bayan var mı detaylı ultrasonda?Bi de eşlerimiz girebiliyor mu yanımızda?
1prens1prensesannesi_ 3851 benim doktorum.. Mükemmeldir kendisi. İlk doğumumu onda yaptım. Şuan 2.ye hamileyim yine devam.. Niğde li misiniz bu arada
dereninannesi38 metehaninannesiii 22+3 te gittim suan 26 yım fakat randevunu erken al çünkü çok yoğun oluyor
metehaninannesiii dereninannesi38 aldık kuzum 8 mayısa verdiler dediğin gibi randevu çok zor bulduk da fiyatını sorduk söylemediler ondan dolayi buraya sorayim dedim