Aryamliya Esosun babyplusta iyiymis ikiside ayni fiyatlarda seninkinden yada babyplus alcam ikisinin arasinda kaldim
Esosun Aryamliya çekiş gücüne göre karar ver o zaman bence hangisi daha kuvvetli ise onu al👍🏼 En faydalı olanı daha güçlüsü dibine kadar sıyırsın 😂😂😂
Aryamliya Esosun seninkinden alcam karar verdim powerbank ile calisma ozelligi varmis elektrikler kesilince kara kara dusunmek zorunda kalmam 😊
Ayde54- rojinnkaya bol bol sag canim. Ben 2 satte bir sagmistim. Sonra eve gidince dus aldim cok sukur geldi bendr erken dogum yaptim. Ilk 2 gun damla dsmla geldi sonra dus alonca artti
Gizem957 Aryamliya 33 haftalıgım daha sen kaç. Haftalık dogum yapmıştın acaba kaç haftadan sonra küvez riski fln azalıyor
Aryamliya Gizem957 35 haftalik dogum yaptim canim 2 kiloyu gecince azaliyor ciger gelistirici igne yaptilarmi
rojinnkaya Gizem957 bende 34+2 de yaptım tam 1 hafta kaldı kuvözde canım. Aslında onun erken ile çok alakası yok gelişimine bakıyorlar ona göre alıyorlar
Pembepanterr rojinnkaya 33 haftalık doğum yaptım kraft elektronik pompa aldık o gün ve 2 saatte bir sağdım hastanededr aynı sekilde 1 tatlı kasığı anca geliyordu hep posete atıp küveze indirdim küvezdeki hemşireler 1 damla bile olsa getir diyordu hiç pes etmedim sürekli sağdım arttı korkma gelir 😊
Gizoo87 32+3 doğum yaptım. 15 gün oldu. Arkadaşların dediği gibi 3 saatte bir sağın. Bol su için. Zor ama uyumaya çalışın. İyi beslenin. İşimiz zor ama kuzularımız için iyi olmak zorundayız. Allah yardımcımız olsun 💐