16+4 olduk bugün . 15+6dan beri hissediyorum ama bu ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde de 17+0da hissetmeye başlamıştım. 1,5 kilo aldım. ama bulantı kusma hiç yaşamadığım için kilo da veremedim başlangıçta. ilk gebelikte de bulantı kusma olmamıştı 14 kilo almıştım toplamda bakalım bu nasıl olacak bu arada cinsiyeti de öğrendik 12+3te erkeğe benziyor demişti 13+5te erkek olduğu kesinleşti.