M263 Kizlarr kaç haftalık oldunuz bebisleri hissetmeye başladınız mı benim şuan 16+2gunluk olduk sanki çok nadirde olsa kibildi var gibi ama 7 kilo aldım şimdiden 🤭☺️
melegim_ve_ben M263 16+1 olduk. Kilo verdim ben 2kilo. Henüz hissetmiyorum.İnsallah yakında hissetmeye başlarım😍 Cinsiyetimiz kız💗
Zezeeeyyldrm M263 16+5 bende hareket yok bugün doktora gittim baya hareketli hissetmeye başlayınca yerinde durmayacak gibi.
Gozde1234 Hareket diyemem ama bi kıpraşmalar var doktor iki hafta önce daha erkek hissedemezdin demişti ama sanki hissediyorum yaaaa :)
Kykcirem Gozde1234 Evet ya ben de öyle hissediyorum ama doktorum da şimdiden hissetmezsin falan demişti 14+4 üz kasığım İn biraz üstünde pıtpıtlarını hissediyorum bebeğiminn sankii yaa çok güzel bi şeyyyy😇🤩😍❤️
Hale_ee Kykcirem hizli hizli duzenli bir bicimde mi oluyor o pitpitlar? Bende de var ama hareket mi bilmiyorum cok merak ediyorum
Gozde1234 Hale_ee bişeyler yiyip içtiğimde oluyo o sebeple doktorun dediği gibi bağırsak hareketleri mi acaba diyorum
M263 Brcadn Kuzum çok erken olarak öğrenenlerde oluyor doktorlar tahmin söylüyorlar 11,,12 haftalarda 12haftalik doktorum kız dedi ama 15+3 gunluktu doktorum erkek dedi
Kykcirem Brcadn Tam öğrendik sayılmayız canım 11 haftalık Ken zeka testi yapmaya gittik eşimle doktor tahmin etti canım erkek olduğunu. Şimdiden Bi şey almamamızı söyledi Bi dahaki kontrolümde tam öğrenirim artık😊🖐️🤰 Siz öğrendiniz mi???
AhahHbzhz beyzanur_kbn 11 hafta 5 günlükken öğrendim canım kesin dedi dün tekrar sordum yine aynısını söyledi:)