Busra_0738 Hzldnz bende isalim ya 🙈 bulantı yok ama lavabodan cıkamıyorum adet sancısı gibi giriyor gün içinde Bi 20 kez falan ama yalancı sancı %90
Zynp27 Buseseyma benimde gündüz iyiama akşam olunca belim rahmin ağrıyor yada yatarken sağ sol dönerken aşırı ağrı giriyor yürüyüş zulüm zaten çok zor oluyor yürümek hemen bacaklarım tutmuyor halsiz kalıyorum baskı oluyor sanki.
lifeofmybaby Buseseyma son 24 gün belkide daha yakınn😍 heyecan ve stres başladı inşallah tam kapanmadan sonra gelir güzel kızım