Buseseyma Kizlarrr . Karantina bebekleri ne alemde ? Gelmeye niyetleri yok mu 😊 biz bugün son 15 i gördük hayırlısıyla
Zynp27 Benimde son 15 gün kaldı inşallah belirtiler yok gibi akşamları sancım oluyor dinlenince geçiyor net de sancı çıkmıyor daha bakalım ne olacak. Her hafta kontrole gidiyoruz gelecek gibi durmuyor 40 i tamamlariz heralde 😀
Pnaraga Tam 40 haftalığım ve sansı falan yok düzenli nstde azcık çıkıyor şimdi kontrole gidiyorum hayrlısı olsun belki suni ile başlatır dua edin kızlar 🙏💙
Hzldnz Buseseyma bizim de son 14 dün kontrole gittim nstde sancım çıktı. Bu gece de afedersiniz ishal ve bulantı yaşadım. Beraberinde dinlenerek geçmeyen sancılarım oldu. Doğum belirtisi mi bilmiuorum?
Busra_0738 Hzldnz bende isalim ya 🙈 bulantı yok ama lavabodan cıkamıyorum adet sancısı gibi giriyor gün içinde Bi 20 kez falan ama yalancı sancı %90
Zynp27 Buseseyma benimde gündüz iyiama akşam olunca belim rahmin ağrıyor yada yatarken sağ sol dönerken aşırı ağrı giriyor yürüyüş zulüm zaten çok zor oluyor yürümek hemen bacaklarım tutmuyor halsiz kalıyorum baskı oluyor sanki.