Meryberat bebeğinizin kalp atışını elinizi karnınıza koyarak hissedemezsiniz ki zaten…Sizin hissettiğiniz şey karnınızdan geçen nabız damarınız, kendi nabzınız yani. Onu da karnının gerildikçe falan damarın yeri değişebileceğinden hissedememişsinizdir