Neden herkes bir kartal gibi linçlemeyi bekliyor? Kimse annesinin karnında öğrenmiyor hepimiz toyuz ya da toyduk. Çok güzel duygular yaşıyoruz neden gönlünüzü karartıyorsunuz ki 🙃olabilir öyle sanılabilir heyecanlıyız hepimiz 🙃 herkes bir gergin kii, merak ediyorum yüzyüze de söyleyebilir misiniz bu lafları😊