Minicikkiz Minikturtageliyor Canım sol taraf neden şart . Evet sürekli aynı tarafa yatinda uyusuyo gibi oluyo insan 😊
Minikturtageliyor Minicikkiz bebeğimin pozisyonundan dolayı makat pozisyonunda sürekli ultrasonda sadece sırtını kaburgalarını gösteriyor. Doktorumda dönmesi için hep soluna yatman gerekiyor dedi😂
Minicikkiz Buketkucuk Ya ne güzel TV karsisinda hemen uyuya kalıyorsun. Bende öyle olsam keşke 🥰 Tuhaf olan şey annemlere ne zaman gitsem uyuya kalıyorum. ama kendi evimde sabaha kadar uyuyamıyorum
Minicikkiz Buketkucuk Evet çok tuhaf. Sürekli idrar olması. Veya çok halsiz olmamız. Ama güzel duygular. Benim mesela elim kolum kalkmiyo arada yemek yapıyorum okadar. Evde hiç birşey yapmıyorum. Zaten eşim kıziyo sakin yapma diye. Riskliyiz çünkü.
Yasmin5555 Ah ah düzensiz olduk dengem şaştı gece 4 bucukta anca uyuyabiliyorum öğlende kalkasım hiç gelmiyor acıkmasam bende bir tek ben yaşıyorum sanıyorum 😀 (18+5)
Buketkucuk Minicikkiz benim eşimde ağır iş yaptırmıyor yorulmama izin vermiyor hiç Allah’tan bu konuda şanslıyız🤣🙏🏼
emiras59 Asyaayaz1 her gün eşime diyorum ben banyoda yatıcam diye 🙄 az önce koca bir bardak su içtim duştan çıktığım için çok susadım 2 kere daha tuvalete gidicem biliyorum o yüzden yatmadım oturdum tuvaletimin gelmesini bekliyorum 🤦🏻♀️🙄
Minicikkiz emiras59 @Asyaayaz1 Ya çok güldüm he 😅😅 Bende şimdi çay içtim. Azcikta su benimde gelir birazdan 🤣
Irmakayla Bir haftadır hergun 3 saat uykula duruyorum belimde fıtık var belim bacagm felc bütün gece inliyorum