Kızlar ben kendimi erken uyumaya alıştırmak istiyorum ama olmuyo gece uyuyamıyorum.
Düşünüyorum gece bobreklerimiz vs yenileniyor ya.
Biz gece uyumadigimizda bebeğimize zarar vermişmi oluyoruz. Bugün 2 de doktoruma gidicem onada sorucam. Gitmeden buraya yazmak istedim. Mesela bazıları form acıyo uyumayan anneler var. Sizde benim gibi korkuyomusunuz. Yoksa zararı yok mu ?